Hej alla UTOMJORDINGAR

Jag tror jag är kär. Skojja!!! He he he he he!      Den bok jag läser är:     He he he! Den är typ bra. Jag har ju inte börjat läsa den än. Jag sparar den till ikväll. Ska ni ha fyrverkerier och tomtebloss? Det ska vi ha. Det blir skojj.  Jag ser på iCarly. Det är bra tycker jag. Men vi syns imorgon (kanske).
Hej Då!

Sorry!

Men jag kommer inte vara inne på bloggen så mycket längre.
Jag har ju mitt privatliv att tänka på.
Jag har idag varit med Ajo och Lova.
Åhhhhh!

Jag har sååå ont i ryggen.
Nu ligger jag i mammas och pappas säng och bloggar.
Jag råkde på den här bloggen skriva fel på första häret.
Tyvär, Tyvär.
Jag skulle länka hit.
Vi syns.
MVH/
NeaG

Vet någon...

hejsan
snabbt



vet någon om norbergrydberg.blogg.se har lagt av


det verkar så men jag vill vara säker




hej då

besök dem här bloggarna




www.valphunden.blogg.se
www.ajoc.blogg.se
www.mmiittlliivv.blogg.se
www.lifemix.blogg.se


Heeej!

Hejsan alla bloggare och anndra.
Har ni haft en bra Jul?
Det har jag haft.
Jag fick bland annat en mini laptop och en DVD brännare.
Nu bloggar jag ju på min nya dator.
När jag fick den så började jag gråta.
Jag vart så glad.
Jag fick smink, kläder, present kort på KICKS och bio biljett.
Jag blev så glad.
Här får ni en låt jag gillar.

         
Tack för alla kommentarer.
Jag vart förvånad för jag har alldrig haft så många kommentarer någon sin.

Hej Då!


JUL I VÅRAT HUS

HEJSAN!
NU ÄR DET JUL I VÅRAT HUS!!!
TÄNK ATT DET ÄNTLIGEN ÄR JULAFTON IDAG.
JAG HAR EN GREJ.
SKRIV EN KOMMENTAR - MED BLOGG ADRESS - SÅ FÅR MAN GRATIS PUBLICITET.
DET ÄR VÄLL EN BRA JUKLAPP?
INTE DET???
MEN JAG TYCKER DET I ALLA FALL SÅ SKRIV KOMMENTARER.
HEJ DÅ!!!!


IMORGON = JULAFTON

Hej!
Imorgon är det julafton.
Det ska bli såå kul.
Jag saknar dig Ajo!
Hej Då!
Jag ska äta och sen hinner jag inte skriva mer.


Vad tycker ni??

HEJ!
JAG HAR EN FRÅGA TILL MINA TITTARE.
VAD ÄR BÄST?

TWILIGHT ELLER AVATAR?

JAG HAR SJÄLV INTE SETT NÅGON AV AVATAR ELLER NEW MOON.
NI KANSKE HAR GJORT DET.


JAG TROR JAG HÅLLER PÅ NEW MOON MEN JAG KANSKE SKA SE AVATAR SÅ JAG ÄNDRAR NOG MIG.

HEJ DÅ
SKRIVER OM EN STUND.


Heeeeeej!

JIPPIE!!!
IDAG SKA JAG -OCH MAMMA OCH PAPPA- SÄTTA UPP JULGRANEN.

DET BLIR SKOJ!
HEJ DÅ!


Bildspel MED KANINER


HEJ, JAG ÄR EN KANIN.

TITTA PÅ OSS!!!

GLAD PÅSK!!!!!

ÄR JAG SÖT ELLER???

HOPP!!

TVÄTTA OCH MER TVÄTTA

HEJ DÅ!


HEJ IGEN IGEN

HEJ!
NU SER JAG PÅ POSTIS PER ELLER VAD DET HETER.
DET ÄR JÄTTE DÅLIGT.
JAG DRICKER

MED EN

DET ÄR JÄTTE GOTT.
TYCKER INTE DU DET?
DET E JÄTTE ROLIGT ATT VARA SJUK.
SKOJJA!!!!

GILLAR DU HUNDAR?
JAG ÄLLSKAR HUNDAR.
GILLAR DU KANINER?
JAG ÄLLSKAR KANINER.

NU SKA JAG GÖRA ETT BILDSPEL.
VÄNTA...


HEJ IGEN!

HEJ!
NU HAR JAG ÄTIT.
JAG SER FORTFARANDE PÅ NICKELODEON.
DET ÄR GANSKA DÅLIGT.
NU SER JAG PÅ NÅGOT KONSTIGT.
JAG TACKAR FÖR KOMMENTARER JAG FÅR.
SKRIV GÄRNA MER.
PROGRAMET -ELLER HUR DET STAVAS- HANDLAR OM NÅGOT KONSTIGT.
FAST NU SLUTATDE DET.
JAG GILLAR INTE NICK JUNIOR.
DET ÄR MER BARN PROGRAM.
NU SER JAG PÅ SUPERTRION -ELLER HUR DET STAVAS-.
HAR NI EN STARDOLL ELLER HAR DU EN GOSUPERMODEL SÅ FÅR DU BESÖKA:
linneagyllbring
DET ÄR MIN GUBBE PÅ BÅDE GOSUPERMODEL OCH STARDOLL.

BESÖK AJOS BLOGG.


DEN ÄR COOL.
BESÖK DEN NU.

HEHEHEHE!

DET HÄR PROGRAMET ÄR GANSKA KNÄPPT - OCH ROLIGT- OCH IBLAND BRA.

DET ÄR NU BARA 6 DAGAR KVAR TILL JUL.
OM NI VILL ATT JAG SKA BYTA NÅGOT SÅ ÄR DET BARA ATT SKRIVA EN KOMMENTAR TILL MIG.
HEJ DÅ!


HEEEJ!

HEJ!
NU SER JAG PÅ TV OCH ÄR MAGSJUK.
DET ÄR TRÅKIGT.
TACK -TYP- LISA OM DET VAR DU SOM SKREV KOMMENTAREN.
DET -KANSKE- AJO SOM SKREV KOMMENTAREN.
NU SKA JAG ÄTA FRUKOST.
HEJ DÅ!


Tjena!


Jag kommer nu precis från skolan.
Idag har jag inte jobbat något alls.
Jag har mest gjort annat.
Efter klockan 7 ska jag blogga igen.
Klockan 5 har min skola - 4-6 B - ha vernisage.
Det bli skojj.
Om ni vill att jag ska byta något på min blogg så är det bara att skriva det.

Besök "VALPHUNDEN".
Det är min anndra blogg.
Nu ser jag på Nickelodeon.
Hej Då!


Tjena Tjena!

Hej ni som läser min blogg.
Nu är jag med Lisa ( Loppan ).
Hej hej små pluttar i världen som läser min blogg. Hej då små proppar i världen./Lisa
Hon bara skoja!
Vi har spelat på GSM.
Besök mina gubbar ni som är medlemar.
NeaPea123
linneagyllbring
det är mina gubbar på GSM.
Om ni inte är medlemar bli det.
Idag har man gratis frisyrer och imorgon något annat.
Hej då!
Lisa vill skriva nu.
(tror jag)


HEEEJ!!!

Hejsan alle sammans!
Nu ska jag göra något hej då!

smyg bloggar medans mamma sover

Hej!
Nu sitter jag här och bloggar fast klockan bara är 6 på morgonen.
Jag vet att ni kanske tycker att jag är lite koko men jag ville inte sova mer.
Idag ska jag bjuda på middag.
Eller mest mamma och pappa.
Vi ska bjuda på älg.

Okej!
Inte en levande älg.
Vi har också älg pepparkakor.

MMMM!
Smaskens,
Gå gärna in på den här bloggen.
Hej Då!
Nu ska jag titta på den här bloggen.
Här hittar ni mina bilder.


Rubriken är...

Hej!
Idag har jag ingen rubrik.

Tyvär.
Gå in på den här bloggen.
Om det inte fungerar så skriv det då på kommentarerna.
Idag ska jag baka pepparkakor.

Jag hoppas dem är goda.
Gå också in på min andra blogg.
HÄR!
Hej Då!


Heeeej!!!!

Hej allesammans!

Vad har ni gjort idag?
Jag har varit lite med Ajo och IaD.
Jag fick åka till Sunderby sjukhus med mamma och hon ska rönka skallen.
Jag saknar henne.

Jag chattar med Loppan på MSN.

Vi går i samma klassrumm och har samma fröken.
Det är jätte bra.

Heheheh!
Gå in här!
Det är Fokis blogg.
Hon har en jätte cool design.
Hej Då!
Jag skriver om en stund.


-Väldigt- kort inlägg

Heeej!
Nu är jag med Ajo!
Gå in på hennes blogg www.ajoc.blogg.se
Gå också in på www.valphunden.blogg.se
Det är min andra blogg.
Hon har årdnat min bakrund och design.
Hon har fått en bok som heter: Sjöodjur och andra delikatesser".

Hennes mamma ser på "Flickan som lekte med elden".
Vi får inte titta på den men vi kan nästan inte låta bli.
Gå in på den här sidan.
www.fokis.se
Om 10 minuter måste jag gå hem.

Jag ska sluta nu.


HEJ DÅ!


RSS 2.0