Fortsätter blogga här ett tag till!

Hej hej!
Jag ska nog försöka att hinna med den här bloggen också.
Dels för att den är snygg och jag har skrivit mkt. på den.
Min nya blogg är ju också skit snygg men jag ska behålla den här bloggen ändå.
Som en reserv blogg... =)
Hoppas bara att jag får några tittare bara =()

=(

hej hej alla andra och personer!
jag tänker bara säga att jag kommer inte vara inne på den här bloggen mer (kanske någon gång).
Ni kan hitta min nya blogg här:   =)

Blogg Länk!!!

Min nya blogg som jag har på www.blogspot.com hittar du/ni HÄR!

Ny blogg på blogspot!!!

Hej igen!!
Har nu ny inspiration vad jag ska skriva...
Nyss så gjorde jag en ny blogg på blogspot så där kan ni titta på den =)...
Skickar länken snart =P
/Galna NEEEEEEEA

=) Tredje Advent!!!!! (=

GRATTIS!!!!!!!!!!
Asså om du fyller år också....
Gissa vad jag gör just nu????
Jag lyssnar på "mikrofonkåt" med SEPTEMBER!!
PÅ SPOTIFYYYYYY!!!!!!   (CAPS)
Lyssna på den låten för den ääääägeeeeeeeeeeer!!!!!!
Skriver mer...
(ingen inspiration)
/Oinspirerade NEA

Är med Tooooooofflan !!!!!

Okej!
Tofflan tvingar mig att skriva att hon och hennes kompis Fiffi har en blogg som ni hittar HÄR!
Hoppas att ni har en bra helg =) För det har jag ;)
Imorgon när jag vaknar kommer jag typ säga: Oj! Snart är det julafton för det är den tredje advent imorron. =D
Jag tycker att hela December kommer gå i en raketfart och sen börjar skolan igen =(
Sorry för den dåliga uppdateringen men jag har varit upptagen...
Igår så fick jag världens sötaste gosse djur av min pappa.
Han heter Mini Klimpen.
Han är den enda gosse djuret av den "sorten".
Jag är den enda som har en Klimpen/Klumpen!!!!
Vad ska jag göra imorgon då?
Jag har ingen aning faktiskt.
Men jag har hört att TOFFLAN kanske anmäler sig frivillig imorgon.
Nu ska jag fick med TOFFLAN!!!!!
Hej Då!
/Nea och TOOOOOOFFLAN!!!

TJENA FENA!!!!!!

Gissa vad jag gör just nu??
Eftersom att ni inte har en aning så ska jag berätta det. =)
Jag lyssnar på den bästa låten i världen!!!!
Hoppas att ni också gillar den... =O

Berättelse feber

Hej och välkommen till mitt liv!
Som alla vet heter jag Linnéa. (jag hoppas att du vet det i alla fall)
Jag bor där nyckeln passar in och jag älskar djur. (med undantag för spindlar, ormar, småkryp m.m)

Jag ska börja med en sak som jag kallar Berättelse feber.
Jag ska göra en ny blogg, där ska jag skriva berättelser som jag ska skriva om.

Ni kan också skicka en länk på en blogg som du/ni skriver en berättelse på.

Sammanfattning: Jag gör en ny blogg för berättelser och ni/du kan tipsa om olika bloggar med berättelser i.

=) Hoppas ni kommer digga den =)

/Linnéa

PST!: Jag skickar länken när jag har skrivit ett nytt inlägg eller en berättelse =)

FREDAG!!!!! =)

Hej kära bloggare och andra!
Jag har nästan precis kommit hem från skolan och där har det varit riktigt bra för vi har fikat och haft lästimme.
Det har varit jätte mysigt.

Imorgon så är det NSD-dagen.
Då ska jag vara i stallet.
Tyvär så hittade jag ingen bra bild på när jag var i stallet på för förra NSD-dagen då jag var lucia.


HEJ DÅ!

/NEA Linnéa

RSS 2.0