Överallt finns kärleken...

Japp! Människor och djur. Så hej då

Hej alla bloggare i Sverige och ni som kan Svenska och läser denna blogg!

Nu kanske just du undrar varför jag hade just den rubriken?
Jag vet inte jag heller.
Hade bara lust.

Jag har blivit handledare åt en tjej som kallar sig själv för LOL!

Hennes blogg hittar du HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR!

Hon är ny så du kan ju ge henne en blogg hällsning från DIG!

Ha det bra!




/Nea

Idag...

Idag har jag varit med Loppan och vi har bloggat och sett på "Mamma Mia!".
Tyvär kan jag inte nu ta med bilder för att det krånglar med datorn.

Jag ska ha en tävling nu!                                                                            (bara på skojj men det blir inge bra pris så du vet)


Den som svarar rätt på den här frågan...

PS::::

Hej jag glömde en sak.
Länken till stardoll är HÄR!!!!


/ Nea

Imorgon blir det datornisse me SUPERSTAR! XD

Japp! Du hörde rätt. Jag ska bli superstar. Vaaaaa!? Vet du inte vad superstar är? Jo, man får ut allt man kan göra på Stardoll.

Hehehe! Stor bild va?
På stardoll gör du en gubbe som du kan stajla med smink och hår och nya kläder, skor och accesoarer. (Vet ej hur det stavas så det kan va fel) Jag tycker att stardoll är roligt men man måste bli superstar för att få ut allt. (Smink, snyggare hår, mera kläder, m.m.
Ha det bra! XD




/ Nea

imorron eclipse

imorron eclipse


RSS 2.0