Tråkigt innan promenad

Hej!
Snart ska jag gå på promenad med pappa för att han tvingar mig men brydd...
Det blir roligt!!!!!



Hehehehehehehehehehehehehe!!!!!!!!!!!
Nu ser jag på nått tv pogram med pappa för det är han som bestämmer.
Jaa!!
En av mina fiskar dog i förr går:(
Jag har begravit den med pappa och det vart en fin gravplats.
Nu ska jag gå!
Hej då!

Allhelgona

Jippie!!!!
Nu är det Allhelgonadagen tror jag.

Buuuuuuuu!!!!
På Söndag är det Halloween.
Jaaaa!!!!!
Jag ska vara Liehäxa.
+= Liehäxa
hehehehehehe
Igår dog min guppie hona Korall 2.
:(
Jag och pappa har begravit hon nu på kvällen.
Eller hon såg inte ut sådär.
Hej då!!!

Godis och bad och mer godis

Hej bloggen!
I dag har jag och alla andra i min klass fått lite godis av min och alla andras gympa lärare och hans prauare Elias.
Det var jätte gott!!
Sen när jag kom hem så åt drack jag en drick yougurt.
Sen åkte jag och badade med Ajo och hennes kompis IaD på Hertsö bad hus.
Sen åt vi lite godis och sen åkte vi hem.
Det var gott. *Mums*
Okej!
Inte MUMS MUMS.
Hej då!!!


Torsdag den 15 oktober 09 18:22

Nu ser jag på Nickelodeon men om några minuter ska jag gå till Ajo.
Det blir ett ganska kort inlägg nu så ni vet.
För jag ska ju snart gå till Ajo.
Men nu ska jag göra mig i årdning.
Hej då!!!

Måndag den 12 oktober 09 18:42

Hej bloggen!!
Nu kan jag inte lägga in några bilder för jag är hos Ajo och man måste spara bilden på datorn.
Men i alla fall...
Vad har ni gjort idag????
Jag har arbetat och på fritids har jag spelat en gång i väggen.
Nu sitter jag hos Ajo och bloggar.
N
Nässlor = BLÄÄÄÄÄ
E
Elojfsjkhfdvgkjhfkjgvjk
A
Alla kanske vill vara med mig???????
Om ni undrar vad jag gjorde så var det en pytte liten beskrivning på mig.
Men nu ska jag sluta för jaf tror Ajo vill blogga nu!
Hej då!!!

Söndag 11 oktober 2009 07:44

Hej bloggen nu blir det ett kort inlägg.
Jag ser på "Nickelodeon"
Men nu ska jag sticka hej då!!!!

Lördag den 10 oktober 09 10:00

Hej bloggen!
Nu sitter jag och lyssnar på Losing You med Dead by April.
Det är ju som lite skrik rock och på skolan lyssnade vi på den.
Vi hade rock tema där och det var kul tyckte jag.
Nu när jag tänker på msn så komm jag på att min kompis kanske väntade på mig...
Jag ska gå och se om hon är inne eller inte.
Hej då!!!!!
:(:(:(:((:(:(:(:(:(

Fredag den 9 oktober 16:12

Hej bloggen!
Jag har precis på "winx club"

Jag har för väldigt länge sedan sett den.
Den var lite öhhh... konstig.
Nu ser jag på Lola och Virginia.
He he he he he he!!!!
Det är lite roligt tycker jag!
Om ni undrar vad "winx club" är så ska ni gå in på wikipedia.
Idag har jag haft jympa och då hadde vi FRITTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Det var kul.
Jag gjorde faktiskt 20 armhävningar med en pilates boll.
Det var jätte jobbigt!!
Nu ska jag sluta men jag kommer om några minuter.
Bajs!!!

Torsdag den 8 oktober 17:38

Nu är jag tillbaka från maten.
Jag åt plättar med hjortron sylt.

Det var gått!!
Jag ser fortfarande på Svamp Bob Fyrkant på nickelodon.
Jag har inte Disney Channel så jag kan inte se på det.
I morgon ska jag, mamma och pappa bjuda Anders, Anett och min kusin Gabriel på Tacos.
Vi fick av pappas kompis jätte mycket tacos grejor.

Ni kanske undrar varför jag sätter in bilder på mat.
Jag sätter in bilder på mat för att jag vill berätta om vad jag menar.
Men nu ska jag sluta för att jag ska se på "Huset Anubis"
Hej Då! 

Torsdag den 8 oktober 17:15

Hej bloggen!

Nu sitter jag och tittar på NICKELODEON.
Jag undrar vad det blir.
JAHA!
Det är Svamp Bob Fyrkant.

Det har kommit ett nytt Disney Sing It pop hits.

Nu ska jag äta!
Hej då jag kommer så fort jag kan!

Lite öhhh...

jag har varit me 3 kompisar och sminkat oss.
ähh!
jag orkar inte skriva för att jag har lite ont i mitt finger.
Hej då!

Youtube.se

Nu ska ni få se några bilder och youtube klipp.

RSS 2.0