Hejsan!

Nu stänger jag den här bloggen för ett tag.
Jag berättar när jag öppnar igen!
Jag kanske är här ibland och skriver.
Hej då!

Tyvär!

Hej alla som läser min blogg!
Jag tänkte säga att jag lägger ner den här bloggen för ett tag.
Nu tänker jag bara vara inne på den här blogg:
www.neags.blogg.se
Jag kommer göra en ny blogg som kommer handla om mitt liv.
Hej då!
Vi syns om en månad eller nått.
Jag lägger ner för ett tag!:(:)

Fredag den 24 juli 2009 09:27

Tja!
Idag ska jag kanske vara med Ajo.
Mamma håller på med ett land.
Inte så coolt va!?
Nu ser jag på ett tv pogram så det kommer en bild på det men jag kan inte säga vad det heter:
( det ska stå The Fairy OddParents )
Det är lite konstigt tycker jag.
Snälla ni som ser på min blogg skriv många kommentarer.

//Linnea

Onsdag den 22 juli 2009 16:00

Hej igen.
Medans jag (neag) spelade på spelo bomb it.
Jag vart jätte skraj när det vart jordbävning.
Det kändes som att en gaffeltruk lyfte upp hela huset.
Jag rusade ut till pappa och frågade vad som hade hänt.
Han sa att det hade varit en jordbävning.
Nyss såg jag på nyheterna och det var utanför Kalix det var mera jordbävning än här.
(Här var det bara lite skakit.)
Min morfar som var i sin stuga nära Kalix kände mer än oss för att han har stugan i Pottila.
Vad sa du?
Vet du inte var Pottila ligger?!
Inte jag heller.
Jag vet bara vägen dit.
(Egentligen inte för jag sover, lyssnar på musik eller ser på film i bilen.
Jag käner alla där i Pottila.
Etel, Gösta, Julian, Gunnar (min morfar), Inga-Greta (min mormor), Josefin, Felisia, Lasse och Göta.
Hej då!
Hej då!
Hej då!
hbfvbdvcjdfjkc
ursäkta det var min lfjvkfgn
lilla syster.
hfhjkfdhsjd
hejfcnkjd
dåvfdhj

11:01 Onsdag den 22 juli 2009

Hej!
Idag har vi haft jordbävning.
Det var jätte läskigt.
Jag spelade bomb it medan jordbävningen kom.
Jag vart jätte skraj och lite ledsen.
Jag har så jätte bra saker jag inte vill förlora.

Bilden är inte riktigt likadan.
Det vart ingen sprika men i Kalix kanske det vart nån sprika för pappa sa att han hadde hört på radion att det hadde kommit från Kalix (tror jag).
Nu ser jag på Mighty B.
Det visas på nickelodeon.
Det är bra ibland och ibland inte.
Jag tycker att andra program är lite bättre.


Tisdag den 21 juli 2009 09:24

Tja!
Jag har ju inte hunit vara inne på bloggen så mycket för att jag ska åka på badhuset med AJO.
Så det blir ine så mycket idag.
Jag ska försöka vara inne på bloggen så länge jag får.
Vänta er inte att jag får men kanske.
Det är för att det är dåligt väder
Men om det blixtrar så kommer jag inte.
Vädret bestämer.

Gå in på www.youtube.se
Där finns det så jätte bra låtar
Nu är det jätte dåligt väder passar bra till att åka på badhuset.
Jag ska snorkla jätte mycket.
Men jag ska ochså leka med AJO.
Det blir nog jätte skoj.
Igår var jag med AJO i typ två timmar.
Jag lyssnar på this is me med chipmunks version.
(den är från camp rock)
Hej då!

17:54

Tja!
Jag har lysnat på Britney Spears - Circus.
Elller jag gör det.
Jag gillar Britney.

Det finns jätte bra bilder på hon på google.
*Hoppas nån läser min blogg*
Hoppa ni ochså lysnar på hon.
Jag tycker womenizer är äcklig titta inte på den!
Jag lyssnar helst på Circus ör den är inte äcklig.
Barn tilllåten.
Jag är ju ett barn.
 
Hej då!

Måndag den 20 juli 2009 15:19

Hej!
Tråkit att ni har fått väntat på att jag ska skriva på min blogg Neag.
Jag har haft det jätte tråkigt ingen kompis och inget bad.
Jag har jätte tråkigt!
Ja kan i alla fall trösta mej med bloggen.

Hej då!

Hejsan svejsan igen!

Nu har jag lyckats klämma in min blogg igen.
Jippie!!!
 Hihihihihihihihihihi
Nu är jag med AJO.
Hon är min bästa vän i världen.
Gillar ni hästar?
Om ni gör det skriv de på kommentarer.
hej då!
hihihihihihihihihihi


Hejsan svejsan!

Hej på världens bästa dag nånsin!
Hej då!
Måste gå!
Hej då!

Harry Potter äger!

Harry Potter och halv blods prinsen var den bästa rysaren jag någonsin sett.
Det tråkiga var ju att Dumbeldor dog i slutet av filmen men Harry kunde inte göra någonting.
Jag vill se fortsättningen.
Jag tyckte den var mega bra ni måste bara se den på bio och i böcker och på film och tv.
Jag ger Harry Potter och halvblodsprinsen 100 av 10.
Jag vill se den flera gånger.
Jag vill ha boken ochså.
Och filmen.
Den är beroende framkallande.
Eller inte.
Jag vet inte säkert.
Hej då!

Jag ska gå på bio!

Idag ska jag gå på bio!

Jag vet att jag har chatat om det men det är så spännande tycker jag.
 Om ni undrar vad jag menar med godist är det en spännande godisblandning.
Hej då!!!


Mobil!!!!

Min mamma ska få en mobil!
Fusko!
Jag ska ändå få en mobil mån gång.
Men det här tar priset mamma får en till mobil.
Jag har bara haft en men jag har ju nu en utan musik och spel.
Boring.
Men hallå!!
Mamma!
En mobil!!
Gahhh!!
Varför får inte jag en mobil?
Kanske för att jag köpte ett Disney sing it i stället för en mobil.
Visst var jag knäpp!
Åhh!!
Jag längtar till bion idag klockan halv tre.
hej då!!

Jag blir galen!! :(

Hej igen!

Visst är det fint väder i Luleå idag.
Jag tycker att det är väldigt fint väder idag.
Vad tycker ni?
Idag ska jag på Harry potter den nya på bio med en vän.
Det blir spännande.
Jag kan skriva om det senare.
Men det blir iallafall kul.
hej då jag bloggar mer men nu ska jag prata i telefon.
hej då

Tycker ni inte solnedgången är vacker?

Det tycker iallafall jag och den är jätt vacker.
Här är några bilder på solnedgången.

Hejsan!

Hejsan krabejsan!
Jag har nu inte kaninerna som jag har vaktat kvar.
Dem har åkit hem till sig igen buhubuhu.'

Jag kommer sakna dem jätte mycket.
Hur kan man leva utan ett eller två djur.

hej då!

Hej!

Välkomen till NeaGs blogg!
Jag hoppas ni gillar min nya blogg.
Jag kommer kanske inte att vara inne så jättemycket på bloggen men ska försöka.
Mellan kompisar och tråkigheter klämms bloggen in!
Ibland stoppar jag in bilder och ibland skriver jag bara, lite varierande.
   

Bye Bye..........

Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0