Tisdag den 30 November 2010

Hej alla dansgalna och andra!
Idag ska jag gå på dans och det är den första efter att min danslärare Anna-Karin brutit benet =(
Jag hoppas att det kommer att vara roligt.
KOMMENTERA SNÄLLA!!!!
/Galna Nea

Hej alla flummiga fjortisar och andra!

Hej!
Nu har jag kommit från skyltsöndagen på Luleås gator.
Jag har bland annat hållit i en svans (till en flyg räv) och dansat och sålt/gett bort papper så att man kan rösta på luciorna.
Jag fick bort alla papper men många av dem där j*vla personerna gick iväg eller tittade bort.
Jag blev såååå sur!!!!

/Linnéa
GLAD FÖRSTA ADVENT!!!

Teater nu på skyltsöndag och graffiti nagelack

Hej!
Idag ska jag gå till Åhléns för att ungefär där ska jag spela upp teater.
Ska bli såååå kul!!!
Igår så var jag ju på stan med Alice.
Jag tror att jag sa att jag har köpt ISADORA Graffit Nails men jag säger det ändå igen.
Jag är sååå glad!

Idag ska jag inte vara Linnéa utan jag kommer att vara en stadstomte.
/ Stadstomten Linnéa

Klappade en ren idag!! =) =D

Hej!
Idag när jag var med min mamma, pappa och Alice så såg jag och Alice 5st. renar.
Vi klappade till och med en ren var.
Det var jätte roligt.

Imorgon så kommer vi på teatern spela teater på stan.
Det ska bli sååå roligt!
Jag ska typ vara en järn smed.
Men det kommer att vara KALLT!

I kväll ska jag äta godis med mamma för att pappa ska bowla med sina kompisar.

Nu ser jag på det dåligaste tv pogramet i världen. (STAVNING)

Hej Då!

/Linnéa

Teater och lite kaka =)

Snart ska jag dra till min teater men jag tänkte blogga snabbt.
Vad har ni gjort idag??
Jag har varit på tvär flöjt, haft slöjd och nu ska jag gå på teater.
Jag tänker tipsa om en blogg som ni kan hitta om ni söker på:
fokis.se
Hon...
Äsch läs själva =)

Manga och annat (kanske djävulens märke)

Hej!
Jag vet att jag typ får komments så då tänkte jag att jag ska börja skriva igen.
Idag så har jag läst ut två st. manga böcker från samma serie som heter:
Time Stranger Kyoko.
Tyvär så har min dator fått SPUNK och jag kan inte få in en bild men för er skull så hoppas jag att ni klarar er.
På skolan har vi åkigt skriskor.
Nu kommer min pappa och pratar och jag måste sluta.
HEJ DÅ!!!

Flummiga mig

Ja, jag är flummig och jag tror att jag snart ska radera min blogg!!!!!
Nej!
JO!
NEJ!
JO!
NEJ!
JO!!!!!! AHHHHHHHHHHHH!

RSS 2.0