Roger


Den är lite olig alltså musikvideon.

Stardoll

Visit my Stardoll Suite
Visit my Stardoll Suite
Det här är min Stardoll användare.

Hej alla som tittar på min blogg!

Nu sitter jag här och bloggar på datorn.
Jag har lite tråkigt.
Jag har ringt till Ajo men hon svarade inte. :(
Det var lite synd tycker jag.
Jag har varit på stan med mamma och på Shoping så träffade jagAjo.
Juste det!
Jag träffade Ajo!
Jag träffade henne på H&M när jag tittade på lite smink.
Nu lyssnar jag på youtube.
www.youtube.se
Det är bättre än alla andra sidor.

Hej då!

Hej allisammans!

Nu ska ni få se några videor med chipmunks version.
och utan.

Nu måste  jag gå!
Hej då!

Hej!

Nu har jag gjort en ny blogg som heter www.witchfakta.se hej då!

bloom!


ÖPPEN!

Nu har jag öppnat bloggen igen.
Jippie!
HEHEHE!
Jag har raderat www.neags.blogg.se för att jag ska göra en ny blogg som bara handlar om WITCH.
Hej då!

Stängt!

Nu stänger jag den här bloggen för ett tag och då får ni gå in på www.neags.webblogg.se jag tror det heter så men annars är det blogg.se.
Hej då!
Vi syns på Neags blogg.

Loppan

Ikväll är jag med loppan.
Jag ringde henne för en stund sen.
Se hela bildenVi har lyssnat på en låt med Vanessa.
Nu lyssnar vi på Thriller med Michael Jackson.
Den äger.
MM.

Jag måste nu sluta för att loppan ska skriva.

Bye Bye!


RSS 2.0