Snart JUL!!!!

Hej!
Idag har jag inte varit med någon kompis.
Jag har varit helt ensam.
:(
Fast det var inte hemskt.

Hehehehe!
Hej Då!


Snart JUL!!!!

Hej!
Idag har jag inte varit med någon kompis.
Jag har varit helt ensam.
:(
Fast det var inte hemskt.

Hehehehe!
Hej Då!


Gå in på den här bloggen

Titta in på den här bloggen!


Twilight vill jag läsa

Hej!
Nyss åt jag hamburgare och drack julmust.

Det var gott.
Jag har bestämt mig att jag ska önska mig Twilight serien.
(alltså på bok)

Hoppas jag får dem.
Dem kostar typ 115 eller nått sånt.
Har ni sett "HUste Anubis"?
Jag ska gå och göra en hund blogg.
Hej då!
Ps: jag raderar selenagomezfanone


Snart blir det natti natti

Hej!
Idag har jag mest varit med Ajo.
Besök hennes blogg här!
Jag ska skriva snart ett bloggnlägg på selenagomezfanone.
Jag ska stoppa in lite youtube klipp och bilder.

Nu måste jag gå.
Pappa vill att jag ska tänka på refrengen.
Hej Då!


Hejsan alla som en skriver snälla kommentarer

Hej!
Komentarerna ni skickade gör fortfarande ont.
Låva att alldrig skriva så där igen.
Det ska bli ett kort inlägg.
Eller...
Hej Då!
PS: Jag längtar till nästa helg.


Kort inlägg!

Skönt att jag inte har fått några otrevliga kommentarer.
Jag ska gå och skriva dag bok nu.
Hej Då!

NU ÄR JAG TRÖTT PÅ ER!!!!!

hej igen!
Ni som inte respekterar mitt privatliv kan tra åt skogen era jävla blod hundar.
Ni kallar Selena Gomez för åsne kuk.
Gör det och skriv ett brev till henne och där står det att ni tycker hon är en åsnekuk.
Jag hater er era jävla blodhundar.
Jag har alldrig varit så arg.
Ni  kan dra åt skogen era åsne kukar.
Man får inte skriva att man är anonym.
Foki skrev i alla fall ett snäll komentar.
Jag tror det var hon.
Hej Då!


Tjena!

Idag har jag tagit Svininfluensa sprutan.
Det tog kanske en timme att ta den för det var så lång kö.
Det gick jätte bra.
Min mormor, morfar och Jag tog sprutan.
Nu ser jag på ett ganska läbbigt pogram.
Jag vet tyvär i nte vad det heter.
Det handlar om ett plan som har störttat och det var 27 personer men bara 6 överlevde.
Det är jätte spännande.
Jag tror man blir ganska frusen och dem har varit i vattnet i 20 min.
Jag skulle inte kunnat vara där i ens 10min.
Jag skulle ha dött.
Jag nästan gråter när jag tänker att jag skulle ha dött.
Nu slutar jag.
Hej Då!


Tjena tjena!

Hej alla bloggläsare.
Jag har precis kommit från skolan.
Tjejerna har träffat Luleå Basket.
Det var coolt.
Jag har Järnåldern och Gröna Räknehistorier 27.
Det är matematiska ormar.
Det är roligt.
Jag ska redovisa Järnåldern imorgon.
Nu ska jag gå in på:
www.nickelodeon.se/anubis
Hej Då!


Hej!!

Tjena alla bloggläsare!
Vad ska ni göra idag?
Jag ska på dans 15:00 - 18:15.
Det blir kul men uppvärmningen är såå tråkig.
Hehehe!
Nu lyssnar jag på den här låten:
http://www.youtube.com/watch?v=-zWXv0wBCA0
Om det inte fungerar så skriv det på kommentarer.
Lyssna också på den här låten:
http://www.youtube.com/watch?v=HPfYtlkBsj4
Den är också med Selena Gomez.

Hon äger.
Tycker du det också??
Det är en röstning.
Frågan är:
Tycker du om Selena Gomez??
Skriv på kommentarer ditt svar.
Skriv också din bloggadress.
För jag kommer göra reklam för alla bloggar som deltar i röstningen.
Skriv så snart.
När veckan är slut så slutar röstningen.
Då kommer det flera röstningar.
Hej då!


gör det!!! annars...

gå in på:
selenagomezfanone
det är min nya blogg.
gå in nu annars...

Tråkig dag!!!!

Idag har det varit en jävla dålig dag.
Okej!
Kanske inte jävligt dålig men den vart bättre när vi slutade.
LOL

Eftersom jag inte får svära så har jag strukigt över mina svärdommar.
Hehehehehehe
I alla fall så vill jag ju att ni tittar in på min blogg för ingen har skrivit komentar på jättelänge. :(
Jag skriver om en stund.
Hej då!


stardoll

Visit my Stardoll Suite
Visit my Stardoll Suite

RSS 2.0