A Year Without Rain med Selena Gomez =)

Ja!
Ni förstår nog att jag verkligen gillar Selena.
Nu har hennes nya album A Year Without Rain släppts, i alla fall på CDON.com.
HEJ DÅ!!!

SELENA GOMEZ!!!!

Jag har fallit för Selena Gomez igen.
Hoppas du också gör det. =)
Jag gillar inte alla hennes låtar men typ, MÅNGA!!!!
Idag ska jag och pappa köpa hennes CD.
Vet ej om jag kommer hitta en.
Den bilden var miniatyr. =)
Hoppas jag hittar den, för då kommer jag kopiera den och ge den till min kompis Lill G.
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha.

Nu ska jag läsa Fokis blogg och AJOs blogg.


/Linnéa -Flummiga bloggen´s ägare- hehehe!

Tjena! =)

Vad gör ni nu??
Jag ser på tv.
Typ "Huset Anubis" på Nickelodeon.
Hoppas ni har haft det bra på skolan.
Jag har mått lite dåligt och jag har haft huvudvärk. =(

Hej Då!



Nu började ICarly.


"Round & Round" med Selena Gomez

Hennes JÄTTE bra låt kommer HÄR!!!!





Lyssna på den för den är sååååååååå bra.
Jag lyssnar faktis på den nu när jag bloggar.
Jag brukar inte gilla henne såååå mkt, men denna låt är SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ bra.
Jag kanske skriver lite flummigt men BRYDD!!!
Lyssna bara på låten så skjuter jag inte din familj.


HAHAHA!


Skojja! Hav A Nice Day!




/Linnéa

Facebook igen!

Jag vill bara ta upp at facebook är det bästa som finns.

Hej igen!

Nu är jag i stallet (första inlägget är också från stallet) och har TRIST!

Nu ska jag logga in på GSM.


Hej Då!



/Linnéa

Ska försöka...

... vara inne lite mera än vad jag redan är.
Jag vill vara aktiv för då läser ju fler personer bloggen.

Läs Fokis och Isabelle´s bloggar. HÄR (FOKIS) och HÄR (Isabelle´s)

FLUMMIGT!!! !!!!

Idag har jag varit på Hertsö Träsk.
Det är ett träsk i Luleå.
Jag har bytt namn från "Mitt personliga liv" till "Mitt personliga, FLUMMIGA liv" Bara lite ändring.


Hav a nice day. Som jag brukar säga.

PS: Du kan hitta mig på GSM där jag heter linneagyllbring.


HEJ DÅ!!!!!

FACEBOOK

Ja, jag är medlem på facebook.
Kanske så får jag det inte.
Kanske så får jag. =)
Jag längtar till JUL!!!
Hahahaha!
Min blogg är ju såååå flummig.
Jag hoppas att någon läser den.
SKRIV EN KOMMENTAR OM DU LÄSER DETTA JUST NU!!!!

HAHAHAHA!
LOLOLOLOLOL!!!!

Min lol blogg och den är sååååååååå flummig.

Om du är medlem på facebook så sök inte på mig. =====)))))) HAHAHAHA!

SKRIV KOMMENTS!!!! please!!!!



BY: Linnéa

ICARLY

Hej!
Nu ser jag på pogrammet ICARLY.


www.icarly.com

Tror det är rätt sida.


HUVUDVÄRK!!!!! =(


Hej Då!

Camp Rock 2 the final jam!!! =)

Japp!
Du hörde rätt.
Camp Rock 2 the final jam...


HAR PREMIÄR FREDAG DEN 17 PÅ DISNEY CHANNEL!
Se på den då.
JAG HAR INTE DISNEY CHANNEL!!!! =(

Läs dem här bloggarna:::

www.fokis.se 

www.isabellestromberg.blogg.se


Hav A Nice Day!

GSM

Hej!
Har ni provat på GSM??
Ni hittar hemsidan HÄR!

Ni kan hitta mig där om ni söker på Linneagyllbring!




Hej Då!

Tjena! Tjena!

Hoppas ni har haft en bra helg??
För det har inte jag!!!! =)
Idag på skolan har jag varit med min bästis Emily och typ... JOBBA!!!!!

Skriv gärna kommentarer!!! =) =)
För jag har tråkigt!!! =( AAAHHHH!!! =(

Ser på det tråkiga "Svamp Bob Fyrkant"! =(



SKRIV KOMMENTS!!!




Hej Då!


/Linnéa

Sovit gott???

Njaaaa!?
Jag vet inte.
Drömmde en fotbollsdrömm. (RYS)   =)
Jag har inte uppdaterat på länge.  =(
Men mellan kompisar och skolan klämms bloggen in säger man ju.
Igår var jag med Ajo och IaD.
Har tyvär inte IaD´s blogg länk.
SORRY!!!!

Snälla skriv kommentarer!!!!  hihihi!


Hej Då!

RSS 2.0