MSN äger ut allt

HEJ!
IDAG TÄNKTE JAG BERÄTTA OM MSN FÖR ER SOM INTE VET VAD DET ÄR.
MSN ÄR ETT POGRAM DÄR MAN KAN CHATTA MED SINA KOMPISAR.
MAN SKA BARA ADDA SIN KOMPIS OCH SEN KAN MAN CHATTA MED MICK, WEBBCAM OCH BARA MED ORD.
DET ÄR SUPER ROLIGT.
MEN NU SKA JAG LYSSNA PÅ MUSIK.
BY!!!


Melodifestivalen är i full gång

Nu har Melodifestivalen kommit igång.
Här får ni en av mina favvo.



Jag och min kompis digge diggar den.
Imorgon böjar den eländiga skolan igen. :(
Det bästa är att pappa kommer imorgon hem från Tyskland.

Det är en ganska fina flagga.
Det tycker i alla fall jag.

NCIS tema

Hej och välkommen till min fina blogg.
Jag ällskar NCIS och det ska ni få veta för att jag ska kanske göra en NCIS blogg och där så lägger jag ut youtube klipp med NCIS.

Här kommr en från NCIS LA.

Och här kommer sista jag lägger ut på bloggen idag.

Jag tycker ni kan ge mig en stor applåd men efter som det inte går så kan ni skicka varsin kommentar.
BY!!!!!

RSS 2.0