Marsvin

Jag funderar på att köpa ett marsvin.
Jennifer min kompis har 9 stycken djur men har 10 fast kaninen är inte hennes och kaninen är den 10ånde djuret.
Jag fick femhundra kronor av mina fastrar.
Jag blev jätte glad.
Dem är så söta!  :D
Jag har igår kommit hem från stugan men jag ska nog inte följa med Jennifer till hennes stuga i fyra dagar som tur är. :D
Jag kan ibland sova dåligt hoss kompisar :(
Jag hoppas jag får köpa ett marsvin för 75 kr.
Burar finns för trehundra kronor tror jag.
Jag kan nog titta på bur på djur magasinet eller granngården.
Jag hoppas värkligen.
Pappa pratar i telefon nu men när han är klar ska jag ringa till Jennifer och åka til bodens bad hus!
Jippe!
Jag ska åka blåa rushelkanan där men inte nått läskigt.
Hej då!

Kommentarer
Postat av: alice

hej Linnea

festen då!!!

kommer du inte ihåg den!!

det gör jag och tänkte att vi skulle flytta fram den till nästa fredag.

hej då ring mig när du har tid!!!!!!

syns!

2009-08-06 @ 14:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0