Stallet

Hejsan allihop!
Nu sitter jag i stallet och bloggar.
Nyss har jag mockat och läsit och ätit frukost här i stalllet. :) :) :) :)
Jag ällskar hästar.
Här är en bild på Håkan min pappa.
Jag heter som den här blomman men jag säger bara att mitt efternamn börjar med G.
Många vet mitt efter namn men Du juste just Du kanske inte vet mitt efter och för namn.
Nu sittar jag och bloggar och mamma bablar på i telefonen på anndra kontoret.
Det här är en bild på märket för luleå ridklubb.
Hej då jag skriver nog ett till inlägg men det handlar bara om nått annat men varför behöver jag skriva ett nytt inlägg nu det kan jag ju göra imorgon.
Eller hur!?
Asså jag börjar bli galen för att ingen skriver en kommentar på min blogg längre eler så tittar ni inte.
Gå in på www.youtube.se det är en jätte bra hemsida tycker jag.
Jag lyssnar på Flo Rida för han är så cool tycker jag.
Ajo tycker ochså den här låte är bra men hon är i Haparanda eller Happis som jag kallar det.
Jag har min stuga i Karungi som är nära Kalix men det är mer än halva vägen till stugan om man åker till Kalix.
Om du villa ha fakta om nånting så gå in på www.wikpedia.se det är en jätte bra hemsida som jag tar fakta från.
Jag tycker ni ska lysna på Right Round med Chipmunks version.
Sök så här: www.youtube.se då söker ni på right round med chipmunks och så kan ni välja vilken som hellst men alla tre fungerar lika bra och den äger!
Nu måste jag dra hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0