Telia Music Player

Hej allihopa!
Nu lyssnar nu på Telia Music Player.
Man får en sån hemsida när man köper en musik mobil tror jag.
Man får ladda ner musik på mobilen och på datorn lagligt och gratis. :) :) 3<
Den är jätte bra.
Nu  lyssnar jag på mina låtar där.
Idag ska jag ringa Ajo och fråga om hon kan vara med mig. :)
Hoppas hon vill. :)
Om hon inte kan blir jag lite ledsen. :(
Jag hatar att jag har utslag. :(
Det är så dem ser ut.
Jag har tur att det är mäst på natten och på kvällen.
Vi tror jag inte tål vattnet vid kanot skolan och när jag har badat där så börjar jag få utslag.
Det smittar ju inte.
Så här ser det ut på Telia Music Player.
Hej då!
Vi syns kanske Ajo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0