Lördag dagen efter långfredan. Jag fyllde år igår

Hejsan bloggen!
Sorry att jag inte har skrivit på ett tag men nu är jag här.
Jag har igenligen ingen lust att blogga idag men jag gör det ändå.
Jag har lite tråkigt.
Snart ska jag gå till min kusin Gabriel.
Han bor tväs över gatan, -Så alla skurkar som kanske läser denna blogg jag tittar på er.
Idag ska jag som sagt åka till min kusin Gabriel - eller Gabb som jag kallar honnom för - och vi ska nog vara i en snö kojja jag och han byggde igår.
Det är som ett litet hus.
Vi bygde den av snö, trä plankor, en pressening -vet inte ur det stavas - och ett dusch drapperi.
Den är jättecool och jag skulle vilja bo där.
Men bara nästan för det är ju ganska kalt.
Min pappa har också byggt en iglo men medsnöblock som man har sett i filmer.

Dem är ganska coola.
Vet ni vad...?Mina fiskar håller på att äta upp varandra.
fhikfhvkbvh,df.
Sorry det var jfkvj min syrra hbf,jg.
Hon tror hon är viktig när hon skriver.
Men nu ska jag gå.
HEJ DÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0