STALLET!!! =) Kom klockan 7:40 typ. =(

Asså, min mamma är ridlärare och då måste jag typ bara följa med på hennes jourer i stallet.
Det bästa är att man kan äta godis och dricka cocca-cola till frukost. =)
Hoppas ni mår bra och har haft en trevlig helg.
Jag har haft en ganska bra helg.
Jag har varit med min klasskompis Bertil i 2 hela dagar.
Vi byggde en kojja i skogen, och typ lekte att vi krigade mot soldater som håller på att ta över världen.
Det var roligt. =)
Vi har typ också gjort ett förvaringsutrymme för alla våra "vapen" och sånt.
Det har varit en bra helg och på GSM (gosupermodel) är det typ REA på unikt hår. =) =)


JAAAAAAAAA!!!

Det finns typ bara några unika hår.
Unikt hår håller föralltid.
Man kan ju sälja dem om man vill. =)



Hej Då raringar!!


/Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0