Lampyrerna del 3. SLUTET

Hej!
Nu har jag en reccension.
(Vet ej hur det stavas)

TITEL:
Lampyrerna DEL 3. SLUTET
Författare: Sebastian Rook
Översättning: Maria Holst
Omslagsillustaratör: ??
Handling:
POLEN JANUARI 1851
I ett desperat försök att stoppa de ondskefulla lampyrerna från att srida sig över Polen, följer Emily, Ben och Jack efter lampyrernas ledare, Roman Cinska, söderut genom landet.
Roman är på väg till greve Lampirska, som en gång väckte lampyrerna till liv.
De tre vännerna måste förhinndra att de båda lampyrerna träffas, eftersom de annars kommer att bli oövervinnliga!
Det blir en lång och farlig resa innan den sista striden kan stå...

Jag tycker att boen var bra och den får 10/10.
Här kommer en bild.
PS: hittade ingen bild på den så det kommer en på del 2.


Läs gärna boken och berätta vad ni tycker för mig och mina läsare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0