Nu sticker jag och pappa till stugan!

Eller kanske inte direkt nu men klockan 4.
Vi ska åka till min stuga.
Min mormor och morfar är där och jag ska få träffa mina barndoms kompisar Josefin och Felicia.
De blir skit kul.
Jag hoppas att ni inte ringer till mig -asså ni som vet mitt nummer- för att mamma kommer svara.
HAHAHA!!!
Jag längtar.
Jag kommer ihåg när jag var mindre för då var jag jätte kär i min kompis Julian.
Julian, om du läser detta så var det längesen typ när man var 6 år.

Asså...
Jag gillar också en film som heter Fushigi Yuugi.

Det är en manga serie.
Om ni vill veta mer om fushigi yuugi är det bara att skrva en kommentar om det så skriver jag in det på boggen.
HEHEHE!!!....
Jag tycker inte den här låten jag lyssnar på är rolig men...
-asså jag lyssnar på musik-

Skriv det på min blogg om du vill bli hörd.
Även fast ni kanske gillar KENZA och FOKI mer än mig så hoppas jag att någon i alla fall kommer att läsa den här bloggen.
Jag hoppas att Julian, Josefin och Felicia kommer börja läsa min blogg.
Jag hoppas verkligen det.
HAHAHA!
Pappa städar och det låter roligt medan jag skriver här -mitt rum-!!!
Men jag har faktiskt bara tagit en ACTIMEL -hur det än stavas- till frukost så jag åt gröt till frukost.

Det var faktiskt gott. XD
Hoppas ni kommer skriva kommentarer när jag är borta.
Hej Då!
PS: Varulvs grejset var från JULIA STARS NEW MOON och inte skrivet av mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0